Thursday, May 25, 2006

hmm...quite tired la...yawns...

todae long day lor...study and study... there is a presentation tmr and i have not even started to do powerpoint slides ....shit la... my group members are going to kill me !!! tmr sch end at 6pm leh... haha...sian....

( lyrics, by guang liang )

不愿承认


不愿面对

我真的爱你很深很深

一个笑容

一句话语

都让我心跳很快很快

每个思索

每个欲望

全被你占据很满很满

无法平静

不想透露

因为爱你快乐很久很久

情人飞似在梦里

当一切都变的无理

情人为你而美丽

当你呼唤我的名字

情人默默的隐藏

当她知是一个错误

情人很久的以后

当一切被时间冲淡

不愿承认

不愿面对

我真的爱你很深很深

一个笑容一句话语

都让我心跳很快很快

每个思索

每个欲望

全被你占据很满很满

无法平静不想透露

因为爱你快乐很久很久

情人飞似在梦里

当一切都变的无理

情人为你而美丽

当你呼唤我的名字

情人默默的隐藏

当她知是一个错误

情人很久的以后

一切被时间冲淡

情人飞似在梦里

当一切都变的无理

情人为你而美丽

当你呼唤我的名字

情人默默的隐藏

当她知是一个错误

情人很久的以后

当一切被时间冲淡

我只会更爱你

haiz...i'm broke le... no money to pay for this and that.... some more camp coming le.. need to use money also... then otc course also need money... haiz....where to find??

can money drop from the sky????

sian lor....

i'm going CRAZY soon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHH

it's all ur fault.. you shouldn't even have done all these things in the first place ... you broke the trust that i have for you... i'm going to hate you for what you have done... i may have misunderstood you and all these may not even have happened in the first place ... but dun even think that i will regain my trust for you... Once the trust is broken, it is difficult to trust the person again...